Shop Mobile More Submit  Join Login
The 'talk'... by Kitago The 'talk'... by Kitago
So I watched the Lion Guard movie the other day, and when this little scene happened: youtu.be/W9tJWaRY8K0  I thought lol what?? Oh Noes! They've already had the talk? 😂Wonder how that went down.. and this popped into my head! I imagine Simba led up to it like " Well Kion. As my father, and his ancestors before him.. you may notice some..things changing.." must.not.laugh  hahaha the whole idea just makes me laugh! Hope you enjoy!! This took me a couple days... I wanted it perfect haha. And Simba is the worst to draw!!! Never again uggg xD
Add a Comment:
 
:iconryanechidnaseal:
RyanEchidnaSEAL Featured By Owner Feb 21, 2017  Hobbyist Digital Artist
I honestly have no idea which one of them is really being tortured LOL!
Reply
:iconyingyangmaster2:
yingyangmaster2 Featured By Owner Feb 6, 2017
Wait, which Episode was this again?
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Feb 6, 2017  Hobbyist Digital Artist
It's the movie! :) 
Reply
:icondevinital:
Devinital Featured By Owner Feb 2, 2017  Hobbyist Artist
I can't stop chuckling. XD
Reply
:iconphoenixfirre:
PhoenixFirre Featured By Owner Jan 14, 2017  Hobbyist Traditional Artist
AT LEAST WAIT UNTIL HE'S OLDER, SIMBA!!!
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Feb 6, 2017  Hobbyist Digital Artist
Seriously!! 😂😂😂
Reply
:iconcw42:
CW42 Featured By Owner Jan 1, 2017
Lions face though XD
Reply
:iconcw42:
CW42 Featured By Owner Jan 1, 2017
*Kion's face, DAMN AUTO CORRECT!!!
Reply
:icontruth-lover3712:
Truth-lover3712 Featured By Owner Edited Dec 19, 2016  Hobbyist General Artist
Well, when you grow up someone at some time has to explain a few things!
Awkward? A little...but it's part of how it's created :shrug:

But seriously though...isn't Kion a little YOUNG!!!??? for this talk? :stinkeye:
Reply
:iconkarathefangirl:
KaraTheFangirl Featured By Owner Jan 3, 2017  Student Digital Artist
I was given 'the talk' when i was like...6 years old or younger? Maybe 5...
There's nothing wrong with 'the talk'. It's simply telling a child the natural course of life and how babies are made and whatnot. :)
Reply
:icontruth-lover3712:
Truth-lover3712 Featured By Owner Jan 4, 2017  Hobbyist General Artist
Well, yeah, I guess it's only good to tell. Just when to tell is the question.
I was told it just before I became a teen xD Good timing, I suppose =P
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Dec 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
REALLY THOUGHHHH 😂😂
Reply
:icontruth-lover3712:
Truth-lover3712 Featured By Owner Dec 20, 2016  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconrenderedbishop:
RenderedBishop Featured By Owner Dec 13, 2016
Simba: "A...and you may also feel like...um....you want to hug her really....uhh...tightly?"

Kion: "Dad....is....i-is this over yet...? Please?"


Honestly this is how the talk was like for me long before XD.
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Dec 13, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hahahaha!! Right? Lol 😂😂
Reply
:iconspiritanddisneyfreak:
SpiritAndDisneyFreak Featured By Owner Dec 10, 2016  Student General Artist
Haha! The expressions! LOVE it.
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Dec 10, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hey thanks!! ☺️
Reply
:iconratwo619:
Ratwo619 Featured By Owner Dec 6, 2016  Student Artist
Reply
:iconjdancer2017:
JDancer2017 Featured By Owner Dec 1, 2016  Student General Artist
Oops... 0.o
Reply
:iconnateumstead:
Nateumstead Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Photographer
Lol nice
Reply
:iconpimpaladettesdude:
pimpaladettesdude Featured By Owner Nov 28, 2016
And uh I work out problems in games and such . Not in reality

Trust me I would never physically attack anybody on reality at all .
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
pikachu roll head plz ? 
Reply
:iconpimpaladettesdude:
pimpaladettesdude Featured By Owner Nov 28, 2016
Your fine THE OTHER GUY NEEDS TO GO TO WORK RIGHT NOW ON SOME SINFUL MOTHAHS

and I mean hateful people see thats where my uncle comes in .....HAAAAAAA HA HA HA HAAAAAAAA NOT ME .
Reply
:icondarthmaul1999:
Darthmaul1999 Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Considering how many "options" Kion has for a possible girlfriend, it's better he got the talk now rather than later when it's too late. :laughing: :chuckle: 
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lololol very true!! 😂😂
Reply
:iconthinkingaboutpuppies:
ThinkingAboutPuppies Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist General Artist
HAHAHA This is hilarious!
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :D love your art Love 
Reply
:iconthinkingaboutpuppies:
ThinkingAboutPuppies Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist General Artist
You're welcome! Aww, thanks! :D
Reply
:icontokyoknife:
tokyoknife Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Simba: *talking about the birds and the bees*
Kion: CRAWWWWLING IN MY SKIIIIIIIIIIIIIIIN
Reply
:iconwolflover505:
Wolflover505 Featured By Owner Dec 30, 2016  Hobbyist Digital Artist
^^^^👌
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Edited Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
😂😂 exactly!!
Reply
:iconfriendshipfan1996:
FriendshipFan1996 Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist General Artist
I love it. :-)
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hehe thanks! I am a dummy! 
Reply
:iconfriendshipfan1996:
FriendshipFan1996 Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist General Artist
You're welcome. :-)
Reply
:iconhellblooded:
Hellblooded Featured By Owner Nov 28, 2016
Omg I love it thats hilarious:happybounce: and adorable as always 
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hahaha thanks!! la huggle 
Reply
:iconhellblooded:
Hellblooded Featured By Owner Nov 28, 2016
what do you even use to do your art, have I already asked this?
Reply
:iconkitago:
Kitago Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
No, you haven't haha :) I actually do everything from my iPad mini with an app called Tayasui Sketches! It's sweet! I also use a bamboo solo stylus pen. Nothing fancy, but really nice to use :)
Reply
:iconhellblooded:
Hellblooded Featured By Owner Nov 28, 2016
nice, I'm hoping I can get some better stuff to draw with I just draw on my laptop with my finger on the mouse pad XD
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
November 28, 2016
Image Size
3.2 MB
Resolution
2048×1536
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,346
Favourites
129 (who?)
Comments
39
Downloads
7
×